Tuesday, June 9, 2009

MOTOR IMPIANKU


Ya ALLAH, inilah motor impianku, tak taulah dapat aku miliki atau tidak. Actually CBR 250CC yang aku nak sgt, takpun R6, tu memang wat aku gila sangat. TApi mengikut budget, aku tak nak lah berangan over sangat. So aku rasa ini lah yang aku ley berangan wat masa ini, sebab aku rasa ini y paling murah di malaysia n ramai orang guna, spare part pun senang nak cari. Insyallah aku boleh miliki satu hari nanti, paling tidak dalam masa 3 thn nie. paling awal hujung tahun nie. Hu~~~Hu~~~ (^_*)


KAWASAKI NINJA 250CC atau lebih dikenali ZXR250CC, Harganya lebih kurang 19K+++ tak termasuk cukai jalan dan insuran.Model baru Kawasaki ini sekali pandang memang seakan abangnya ZXR-600 atau ZXR-1000 kerana dibalut dengan fairing besar dan rupa lebih kurang sama dengan abangnya tu. Kalau dilihat trend zaman sekarang gergasi-gergasi motosikal cenderung meniru rupa bentuk superbike mereka untuk dizahirkan ke model-model berkapasiti rendah.












1 comment:

TayarGolek.Com said...

eh..bukan haritu bwk 250R ke? dan tercapai impian erk..